samba - nejde vytvorit adresar -- vyreseno

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Říjen 3 16:50:33 CEST 2003

> Jinak to podle vaseho popisu vypada na nejakou bugu, nenapada me, co by
> mohlo byt v konfiguraci samby za podivnost, aby se takto chovala. Co to

Podivnost to je, souvisi to castecne s chovanim SWAT, kdy totalne
preorganizuje cely smb.conf. (asi ho uplne vypnu).

Vypadly mi radky

client code page = 852
character set = ISO8859-2

(a nejen ty)