jak odinstalovat balicek

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Říjen 4 20:49:42 CEST 2003

On Sat, 4 Oct 2003, Matějček Petr wrote:

> Zdravim chtel jsem odinstalovat jeden balicek rpm z linuxu  ale pise mi to
> chybu
> error: balíček InterBaseSS_LI-V6.0-1.i386.rpm není nainstalován
>
> Pritom kdyz chci instalovat jiny balicek tak to pise chyby typu
>
> soubor /opt/interbase/include/ib_util.h z instalace FirebirdCS-1.0.3.972-0
> koliduje se souborem z balíčku InterBaseSS_LI-V6.0-1

Člověče, sedněte si na dva dny k netu a hledejte literaturu o RPM a knihu
Linux Dokumentační projekt a zkuste si to nastudovat, protože se tady
dotazujete na věci, které jsou naprostým základem.

Největším nepřítelem pro firmu je správce IS, který ve většině případů
netuší co dělá a ještě navíc pracuje se živými daty...

R.V.