jak odinstalovat balicek

Matějček Petr konference na crhov.komfi.cz
Neděle Říjen 5 17:59:59 CEST 2003

1. to ze jsem naprosty zacatecnik mi nemusite pripominat je mi to jasne
2. nikdy bych si nedovolil delat neco na zivych datech kdyz to neumim, to na
co se tady dotazuju si zkousim doma na pocitaci ktery kdyz hodim z okna tak
se nic nestane

Omlouvam se jestli se Vas muj dotaz nejak dotknul, ale nikdo nemuze umet
vsechno dokonale a jsem si jist ze v jinych oborech na tom jsem mnohokrat
lepe nez Vy. A to ze neco neumim snad jeste neznamena ze si nemuzu
rozsirovat svoje znalosti o dalsi obor jako je linux.

S pranim uspesneho dne
     Petr Matejcek

R.V.