Re: Filtrování bez podsítě

Michal michaels na centrum.cz
Pondělí Říjen 6 15:41:40 CEST 2003

O to teď nejde. Představte si síť připojenou nějak k internetu, o
které nic nevíte a nemáte možnost něco měnit na routeru, který je
připojený kdesi v internetu.
Mým úkolem je vymyslet nějak filtrování paketů v téhle lokální síti.
Máte povoleno přidat do sítě jakékoliv zařízení. Existuje snad nějaký
packetshaker, který to umožňuje, ale je šíleně drahý.
Takže se mi jedná o to, jestli existuje na linuxu řešení, že Linux
poslouchá síť a filtruje její obsah, aniž by se vytvářela další
podsíť?

díky M.