Re: Filtrování bez podsítě

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pondělí Říjen 6 15:48:42 CEST 2003

On Mon, 6 Oct 2003, Michal wrote:

> O to teď nejde. Představte si síť připojenou nějak k internetu, o
> které nic nevíte a nemáte možnost něco měnit na routeru, který je
> připojený kdesi v internetu.
Jo, ale  nejak musim byt propojen do cele site - bridge, za nim satelit
nebo neco podobneho.
> Mým úkolem je vymyslet nějak filtrování paketů v téhle lokální síti.
> Máte povoleno přidat do sítě jakékoliv zařízení. Existuje snad nějaký
> packetshaker, který to umožňuje, ale je šíleně drahý.
> Takže se mi jedná o to, jestli existuje na linuxu řešení, že Linux
> poslouchá síť a filtruje její obsah, aniž by se vytvářela další
> podsíť?
Napada me, udelat z nej bridge, ale k tomu budes muset prozradit
co vlastne chces filtrovat a jak jsi propojeny dal na ten router,
pres ktery jdes na internet.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639