SAPgui na tenkem linuxu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 7 13:03:24 CEST 2003

Dobry den,

sef chce abych mu pridelal do tenkeho klienta SAPgui - a ja o SAPU nevim v
podstate zhola nic.

SAPgui v poslednich verzich je jen jako JAVA applet, co ma 36MB - coz se na
tenkeho klienta zrovna moc nehodi, vcetne te javy.

Jelikoz vsak existuje 3MB velky "native" linux klient ve verzi 4.5 (nasel
jsem ke stazeni vsak jen 4.0B - muzete mi ji kdyztak poslat nebo link? --
dik), chci se zeptat, kdyz ho tam dam, je schopen se spojit se vsemi
verzemi R/3? Jaka ma pripadne omezeni oproti vyssim verzim, je to co mu
chybi z dnesniho pohledu kriticke nebo jsou to jenom "zvonky" do reklamy?

Dekuji moc a omlouvam se vsem, ktere jsem svym castecne nelinuxovym dotazem
pohorsil

JL.