SAPgui na tenkem linuxu

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Říjen 13 14:00:14 CEST 2003

Dne út 7. říjen 2003 13:03 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> sef chce abych mu pridelal do tenkeho klienta SAPgui - a ja o SAPU nevim v
> podstate zhola nic.
>
> SAPgui v poslednich verzich je jen jako JAVA applet, co ma 36MB - coz se na
> tenkeho klienta zrovna moc nehodi, vcetne te javy.
>
> Jelikoz vsak existuje 3MB velky "native" linux klient ve verzi 4.5 (nasel
> jsem ke stazeni vsak jen 4.0B - muzete mi ji kdyztak poslat nebo link? --
> dik), chci se zeptat, kdyz ho tam dam, je schopen se spojit se vsemi
> verzemi R/3? Jaka ma pripadne omezeni oproti vyssim verzim, je to co mu
> [...]
Zdravim!

Asi nepotesim :-( SAP ukoncil vyvoj native klientu pro vsechny platformy mimo
Win. Vsichni ostatni holt musi pouzivat Javu. Holt smula.
Ale, po pravde receno, on ten nativni klient pro widle je take pekny
bubrdlicek.

Omezeni pro stare verze je pomerne zasadni - proste se s nimi neprihlasite k
novejsi verzi. Zarve to neco na zpusob "Porid si, pitomce, nejnovejsi verzi
klienta a neotravuj s vykopavkami". Toz tak ...

Karel Salavec