Morfologický nástroj?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Středa Říjen 8 00:37:19 CEST 2003

On 07/10/03 23:04 +0200 or thereabouts, Tomas Valla wrote:
> Zdravim,

Nápodobně...

> jestli nekde existuje nejaky nastroj, ktery ma zdrojaky volne k
> dispozici, to skutecne netusim. Spis bych rekl, ze ne. Jedina me znama a
> celkem slusna vec je ispell. Prozkoumejte zdrojaky.
>
> Ale jestli se vam nelibi pouzivani slovniku, asi vam nikdo nepomuze.
> Slovnikova metoda je totiz statisticky mnohem uspesnejsi nez nejaka
> umela inteligence.

Osobně se domnívám, že by se problém snad dal řešit i bez použití AI?
(to ale můžeme prodiskutovat na talk@ nebo soukromě)

> Nevadi-li vam komercni software, zkuste kontaktovat Ustav formalni a
> aplikovane lingvistiky na matfyzu, http://ufal.mff.cuni.cz.
> BTW, Morfeo tez pouziva UFALacky sklonovaci software.

Díky za tip, rozhodně jsem rád, že vím, která instituce se tím zabývá, ale
bohužel komerční software není pro mne tak docela vhodný (zejména kvůli
financím, jak jinak, že).

Přesto za tento přízpěvek děkuji a ostatní prosím, jestli by nezapátrali v
své paměti nebo bookmarkách po nějakých dalších informacích k předmětu.

Krásný den přeje,

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz