Morfologický nástroj?

Tomas Valla valla na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 7 23:04:47 CEST 2003

Zdravim,

> přípustné podle pravidel českého jazyka. Někdo tu myslím spolupracuje s
> Českým Národním Korpusem, třeba by mi mohl poskytnout nějaký zdroják

jestli nekde existuje nejaky nastroj, ktery ma zdrojaky volne k
dispozici, to skutecne netusim. Spis bych rekl, ze ne. Jedina me znama a
celkem slusna vec je ispell. Prozkoumejte zdrojaky.

Ale jestli se vam nelibi pouzivani slovniku, asi vam nikdo nepomuze.
Slovnikova metoda je totiz statisticky mnohem uspesnejsi nez nejaka
umela inteligence.

> programu na morfologickou analýzu nebo jak se takové věci nazývají (nejsem
> linguista). A například http://morfeo.centrum.cz/ umí ohýbat slova, no a já
> potřebuji program, který umí totéž.

Nevadi-li vam komercni software, zkuste kontaktovat Ustav formalni a
aplikovane lingvistiky na matfyzu, http://ufal.mff.cuni.cz.
BTW, Morfeo tez pouziva UFALacky sklonovaci software.

	Tomas