3C891A - OfficeConnect ISDN

Libor Kuffa kuffa na centrum.cz
Středa Říjen 8 12:30:34 CEST 2003

Hezky den,

Mam nasledujici situaci:
pidi-sit 5-ti PC v prvnim patre a dole u ustredny HUB + tohle zarizeni.
Rad bych tam vrazil pocitac, ktery by slouzil jako postovni server, ale
neprisel jsem na to, jak tohle zarizeni nejakym prikazem z command lajny
prinutit, aby se pripojilo a zase odpojilo.
Nevite nekdo o necem, please?

Diky

Libor Kuffa

Detaily: ja vim, ze to ma moznost automatickeho vytaceni v pravidelnych
intervalech, ale s tim jsou jenom problemy - parkrat to tam zkusili a
utratili o 3000,- vice, nez normalne, protoze to zarizeni sice vytoci
spojeni, ale neprihlasi se (zatim jsem nepatral proc), takze telefonuje,
telefonuje, ale sit nejede.