konzole v rozliseni 1024*768

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 9 10:24:30 CEST 2003

On Thu, Oct 09, 2003 at 09:56:32AM +0200, Miroslav Meduna DiS. wrote:
> Ted me tak napadlo,ze i kdyby jsem to pouzival jako modul,takze to nemuzu predat jadru,protoze moduly se zavadi az dele ne?Neni lepsi to prelozit primo do jadra tu podporu pro ati a nepouzivat preklad do modulu?
Ano, ked je aty128fb modul, parametre sa mu daju zadat pri zavadzani
modulu, bud v nejakom rc skripte, alebo rucne pomocou modprobe, alebo
automaticky pomocou modprobe pri pristupe na /dev/fb0 ...
Neviem, ci je lepsie mat podporu aty128fb priamo v jadre, ale asi je
strata casu len kvoli tomu kompilovat jadro.

	Tibor

--
; Tibor Zenis               ;