konzole v rozliseni 1024*768

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Říjen 9 14:26:13 CEST 2003

On Thu, Oct 09, 2003 at 08:38:02AM +0200, Miroslav Meduna DiS. wrote:
> Dobrý den,
>
> chtel jsem se zeptat,jak je mozno zvysit softwarove obnovovaci frekvenci monitoru,kdyz predavam pri startu z Grubu parametr vga=0x... (cislo z tabulky - dle rozliseni).Rozliseni se zmeni,ale frekvence se nastavi na 60Hz.Muj monitor zvladne i 100,ale nevim,jak k tomu Linux presvedcit.Take jsem zkousel zadavat parametr video=aty128fb:1024x768 nebo video=vesa... ale to se pak nezmenilo ani rozliseni.JInak v jadru mam prelozenou podporu FRAMEBUFFERU a pro ati mam prelozeny modul.Vlastnim kartu Radeon 7500PRO.
> [...]

V /etc/fb.modes jsou jednotlive mody a obnovovaci frekvence.
Vyzkouset si je v command line muzete pres fbset. Napr.
$ fbset "1024x768-90"

Rozhodne vam poradim, abyste zacal zalamovat radky, protoze
brzy asi prestanu takovym lidem radit a jsou lide, kteri uz
prestali. Za otaznikem, carkou a teckou se pisi mezery.

-- Dalibor Straka