Re: Filtrování bez pods ítě...

Michal michaels na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 9 12:22:15 CEST 2003

> Myslim, ze byste to mel vyresit bez zaplatovani jadra, tj. pomoci
> ProxyARP. Pak nebudete mit problemy s neotestovanym kodem v jadre.

No jo, to jsem netušil, že bridgování není zas až tak doděláno :o(

Tak jsem si to tu cvičně rozchodil s PROXY ARP a funguje to, problém
je ten, že já nemůžu nastavit GW na lokální počítače. Jde o to, že
když se v té firmě někdo připojí, dostane od DHCP GW a IP.

řikal jste, že bych mohl DHCP nastavit na tom Linuxu a tak nastavit i
novou GW a IP pro stanice, ale netlkoulo by se to již s běžícím DHCP v
síti? Jak zajistím, aby IP přidělil DHCP bažící právě na tom Linuxu a
ne jiný?

Díky

M.