Re: Filtrování bez podsítě...

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 9 12:56:47 CEST 2003

> No jo, to jsem netušil, že bridgování není zas až tak doděláno :o(

A na to jste prisel jak? Ja nemel s linuxovym bridgem nikdy zadny problem.

> řikal jste, že bych mohl DHCP nastavit na tom Linuxu a tak nastavit i
> novou GW a IP pro stanice, ale netlkoulo by se to již s běžícím DHCP v
> síti? Jak zajistím, aby IP přidělil DHCP bažící právě na tom Linuxu a
> ne jiný?

Pokud na stejny subnet date druhy DHCP, tak se pochopitelne tlouct budou.
Proc to, co potrebujete nenastavite na tom stavajicim?

-- Honza Houstek