dc client - mierne offtopic

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Říjen 10 14:50:09 CEST 2003

On Fri, 10 Oct 2003, Dave Lister wrote:

> No, ma dve separatni casti: dcgui a dclib... kdyz si pohrajes s dclib, tak
> mas za chvili plne funkcniho DC klienta dle libosti (treba i bez ncurses).
> Neni to ale idealni, uznavam :)
>
> Muzes to ale trochu osidit, ze si na tu masinu nainstalis VNC server,
> ten se tvari jako Xka a pod nim to pustis. Debian ma na vncserver i
> balicky, ostatni distra urcite taky.

Přesně takové řešení jsem zvolil taky. Vncserver a přes SSH tunel buď z
Herní Konzoly (Win98) přes Putty nebo z Linuxu to fakt funguje naprosto
geniálně.

Mám akorát problém se stabilitou DCGUI-QT klienta, mám sice vyrobený
balíček přímo na tom počítači, ale když to běží třebas přes noc tak potom
stačí zavřít jedno okno a letí to celé na hubu. Nevím, možná to je QT
knihovnama, jedu ještě na 3.0.x.

R.V.