dc client - mierne offtopic

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Pátek Říjen 10 15:11:18 CEST 2003

> Mám akorát problém se stabilitou DCGUI-QT klienta, mám sice vyrobený
> balíček přímo na tom počítači, ale když to běží třebas přes noc tak potom
> stačí zavřít jedno okno a letí to celé na hubu. Nevím, možná to je QT
> knihovnama, jedu ještě na 3.0.x.

Nojo, ta stabilita :( Pod normalnima Xkama to sem tam spadne, kdyz je
hodne oken a daj se masove maxi/mini. Pod VNCserverem to pri tom padne
na hubu skoro pokazdy. Zkousel sem ruzny verze QT, balicky i kompilaci,
ruzny verze DCGUI a nic. Proste to pada. Psal sem to na dcgui mailing
list a nikdo se tomu nijak nevenoval, ze to je ciste muj problem.

Koukam teda, ze mi to nedela samotnymu. Ostatni QT aplikace mi behaj
100% spolehlive, takze myslim, ze chyba je nekde v dcgui.

DC obecne moc nepouzivam (mam mensi naroky a staci mi OpenFT s cursed
klientem), ale kdyz uz, tak pada i ted, na stable Debianu s QT ke KDE
3.1.3 z ftp.kde.org :(((

Dave