Fw: I2C a APIC - 2.4.21

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Neděle Říjen 12 02:27:28 CEST 2003

> Nikdo vam to tady nebude vysvetlovat. :-(
>
> Tak stejne jako co je ISA, PCI atd......
>
> Pokud nemate zarizeni ktere pouziva I2C nebo APIC tak vam je to na houby a
> pokud takove zarizeni vlastnite tak budete vedet k cemu to je. :-))
tak dik aspon za odpoved
nemusel mi nikto vysvetlovat
stacilo 2-3 linky (kt. si snad aj vygooglim), ale este lepsie, ze napr:
I2C sa vyzuiva iba v hernych zariadeniach a APIC v specialnych meracich
pristrojoch a s oboma
sa v "normalnych" PC nestretnete

(pytal som sa preto, ci (vymyslam) nieco z toho napr. "nezrychluje internet"
:))
bru noc