zkusenosti s MC35i TERMINAL

Petr Pokluda pokluda na silesia.cz
Neděle Říjen 12 19:06:36 CEST 2003

>1) zkousel nekdo dany mobil pod linuxem? neni k sehnani nejaky lepsi?
Ctyri mesice pouzivam Siemens MT50, ma konfiguraci 4+1 (GPRS8).
Zatim maximalni spokojenost (s MT50).
Chystam se vyzkouset behem tydne, dvou, tu eurotelackou PC kartu,
ktera umoznuje konfiguraci 4+2 (GPRS10). Stejnou konfiguraci ma
i Siemens S55, navic se da pouzit jako telefon.

>2) protoze se bude celej ten "cirkus" pohybovat (v lokalitach,kde gprs
>papirove je),i pres to se ocekavaji vypadky .... bude problem seskriptovat
>hlidani dostupnosti internetu a pripadny reconnect?

Pro oddeleni pouzivam IPCop (www.ipcop.org)na P75/16M RAM/270MB HDD + skripty na
start GPRS, ktere tady uz probehly. Je to ale "stacionarni" reseni,
s tou ET PC kartou by to melo byt opravdu mobilni. Vypadky jsem
nepozoroval ani pri jizde v aute (mimo to, ze mobil asi 3x chcipnul
na vybiti baterek, je napajeny primo z PC s IPCopem)