zkusenosti s MC35i TERMINAL

O. Novy onovy na nomi.cz
Neděle Říjen 12 20:24:48 CEST 2003

Mozna jsem mimo, ale MC35i preci nepodporuje GPRS, ne? A pokud vim (mozna se
pletu), tak Eurotel data nonstop, je pres GPRS, ne? Mam S45i a bez problemu
mi pres wvdial bezi GPRS u Oskara.

--

Vliv společenského prostředí na sobě zakouší nejen ten, kdo se
s ním snáší, ale i ten, kdo mu vyhlašuje válku.
		-- Plechanov