dc client - mierne offtopic

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Říjen 13 07:44:29 CEST 2003

V Pá, 10. 10. 2003 v 14:44, Dave Lister píše:
> Muzes to ale trochu osidit, ze si na tu masinu nainstalis VNC server,
> ten se tvari jako Xka a pod nim to pustis. Debian ma na vncserver i
> balicky, ostatni distra urcite taky.
>
> Cela instalace i spusteni je pak otazkou dvou minut, protoze nemusis
> nastavovat zadnej ekvivalent XF86Config-4. Jako xka se to jen pro
> klienti aplikace tvari. Vubec to navic nemusis ovladat pres VNC, ale
> pres ten HTTP plugin... To uz skoro idealni je, ne? :)

Vubec se nezajimam o DC, ale zaujala me tato myslenka: X aplikace osidit
instalaci VNC serveru (aplikace si pak mysli, ze jede v X), a navic ji
nemusite ovladat pres VNC klienta, ale jde to pres ten (ktery?) http
plugin.

Chci si upresnit, jestli VNC server jde ovladat pres HTTP (coz by bylo
velmi zajimave), anebo jestli ta dana aplikace jde ovladat pres http
plugin (pak ovsem nechapu proc ta rosada s VNC - prece X11 se da
simulovat i pres treba virtual framebuffer).

Petr