prihlaseni k novell servru

Josef Herak herak.informatika na rumburk.cz
Pondělí Říjen 13 09:48:26 CEST 2003

cus
Prosim jak mam nastavit kodovani pro pripojeni k novell servru. mam vytvorenej
soubor nwclient.sh kde mam nastavene parametry jako server, uzivatelske jmeno
atd. Jenze nevim jake tam mam zadat kodovani, protoze soubory s diakritikou
se mi vubec nezobrazi. Vim ze se bude jednat o parametr -p, ale to kodovani
nevim.

Tet jeste jdedna otazka. Jak docilim v kde k tomu abych spustil soubor po
klepnuti na nej v konzoli, abych mohl zadat jenom heslo. Funguje mi to, ale
jenom kdyz zadam v konzloli bash nwclient.sh. Kdyz poklepu na tento soubor v
konkuerovi tak mi problikne jenom nejake okno a hned zmizí.
díky za rady. Pepa