prihlaseni k novell servru

Roman Vasicek rv na petamem.com
Pondělí Říjen 13 10:41:34 CEST 2003

On Mon, 13 Oct 2003, Josef Herak wrote:

[...]
> Tet jeste jdedna otazka. Jak docilim v kde k tomu abych spustil soubor po
> klepnuti na nej v konzoli, abych mohl zadat jenom heslo. Funguje mi to, ale
> jenom kdyz zadam v konzloli bash nwclient.sh. Kdyz poklepu na tento soubor v
> konkuerovi tak mi problikne jenom nejake okno a hned zmizí.

 Vytvorit si odkaz na plose a spoustet to pres tento odkaz. Pravym
mysitkem klepnout na plochu a z menu vybrat 'Create new' -> 'Link to
application'. V zalozce 'Execute' zaskrtnout 'Run in terminal'. Nebo
namisto 'Run in terminal' napsat prikaz 'xterm -e skript' a jako parametr
skript dat ten nwclient.sh (zrejme vcetne cesty).

  Roman