prihlaseni k novell servru

Roman Vasicek rv na petamem.com
Pondělí Říjen 13 12:04:46 CEST 2003

On Mon, 13 Oct 2003, Josef Herak wrote:

> Dne po 13. říjen 2003 10:55 jste napsal(a):
>  Porad mi to dela jenom to ze mi problikne okno a zmizi.
>  Jak by mel vypadat ten soubor. Mam tam toto:
>  ncpmount -S server -U herak /media/novell a nazev je nwclient.sh

 Pokud tam neni nic jineho nez volani ncpmout, tak se asi ani jineho
chovani nedockate. Nemam zkusenosti se spolupraci s novellem, ale od
ncpmount bych ocekaval to, ze pripoji svazek a ukonci se. Nevim zda ma ci
nema pri techto parametrech pozadovat neco od uzivatele - napriklad heslo.
Kazdopadne spousteny skript nwclient.sh je nutne zadat vcetne uplne cesty
pokud neni nekde, kde jej system najde.

 Za predpokladu, ze nwclient.sh mate v /home/herak/bin a odkaz na plose
jste si pojmenoval novell, tak bych ocekaval v ~/Desktop/novell krome
jineho i nasledujici radky pro spousteni v xtermu

Exec=xterm -e /home/herak/bin/nwclient.sh
Terminal=false

a pro pripad zaskrtnuteho 'Run in terminal' pak neco jako

Exec=/home/herak/bin/nwclient.sh
Terminal=true

  Roman