prihlaseni k novell servru

Josef Herak herak.informatika na rumburk.cz
Pondělí Říjen 13 13:26:33 CEST 2003

Tak jsem to vyresil. No ono spis prisel na to co jsem udelal za chyby. Vsechno
bylo v pravech. Nedal jsem uzivateli prava pro prikaz ncpmount a ani pro
pripojeni servru do adresare /mnt/novell. Ten soubor nwclient.sh se ma totiz
uz jen zeptat na heslo. Takze jsem potreboval, ze kdyz uzivatel poklepa na
ikonu tak aby se mu otevrel terminal s jiz provedenym prikazem ncpmout +
parametry a on vlozil jen sve uzivatelske heslo pro pripojeni k servru. Takze
jsem vytvoril jen odkaz na ten soubor nwclient a zadal at se otvira v
terminalu. Problem byl tedy s pravy. Moc diky za chvile stravene nad mym
problemem. Diky

Jo jeste. Kdyby nahadou jeste nekdo vedel jak vyresit to kodovani, aby se mi v
linuxu zobrazovaly i soubory s diakritikou, ktere jsou umisteny na
novellovskem servru, tak budu velmi rad za kazdou informaci. (bude se jednat
nejspis o nastaveni spravneho kodovani) Diky Diky Pepa