Fw: I2C a APIC - 2.4.21

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Říjen 14 10:34:26 CEST 2003

On Tue, Oct 14, 2003 at 08:07:32AM +0200, Miroslav BENES wrote:

> Opravdu ?
> Priznam se, ze uz jsem si s tim nejaku dobu nehral, ale pokud me
> pamet neklame, je na kazdem modulu DIMM krome "beznych"
> pametovych cipu i EPROMka pripojena pres I2C ve ktere je mj.
> zapsana kapacita modulu, doporucene casovani apod.
> A toto misto je taky jedno z mala, kde se da sbernice I2C
> "vystopovat" a bastliri se na ni muzou napojit.
> Tak opravdu nevim, kam vlasne tato sbernice "ustupuje" ...
  Presne tak ;) Navic v modernich PeCkach na ni byvaji naveseny senzory
kde ceho, od motani vetraku az po teploty vsude mozne :) Viz. program
lmsensors...

  Obecne: I2C povol, at uz kvuli cidlum nebo kvuli takovym primitivnim
zalezitostem jako treba televizni vstupy nekterych karet...
  APIC je dobre povolit tez pokud se jedna o desku z posednich dejmetomu
2 let a novejsi, zvlaste pokud je v ni hodne zarizeni - jednoduse
receno, lepe, radostneji a veseleji je pak system muze obslouzit :)

> Miroslav BENES
> E-mail   : mbenes na tenez.cz
> TENEZ Chotebor, a.s
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz