Fw: I2C a APIC - 2.4.21

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 14 10:48:10 CEST 2003

> APIC je dobre povolit tez pokud se jedna o desku z posednich dejmetomu 2
> let a novejsi, zvlaste pokud je v ni hodne zarizeni - jednoduse receno,
> lepe, radostneji a veseleji je pak system muze obslouzit :)

Presne tak, vypada to pak asi takto:

Oct 14 05:05:56 tygr kernel: ALSA ../alsa-kernel/pci/via82xx.c:1897:
unable to grab IRQ -19
Oct 14 05:05:56 tygr kernel: VIA 82xx soundcard not found or device busy

A bez zapnuteho APIC se ona integrovana zvukovka spokojene deli o IRQ s
USB a sitovkou a funguje:

 10:     618107          XT-PIC  usb-uhci, usb-uhci, eth1, VIA8233

Na notebooku mi zase pri zapnutem APCI neprekroci uptime jednu hodinu.
Mozna mam fakt smulu, ale pomer pocitacu, kde mi APIC funguje a kde dela
potize je tak 1:1.

-- Honza Houstek