OpenWeekend na CD?

RAY ray na cmd-site.net
Úterý Říjen 14 16:56:51 CEST 2003

Dne út 14. října 2003 16:18 jste napsal(a):

> citujem:
> http://ftp.sh.cvut.cz/OpenWeekend/ow2003/LICENSE
>
> Berte s rezervou :-)
>
> Prosime pokud sirite videa dal, sirte je v nezmenene podobe a s logem
> autora.
>
> Soudit se s Vama nebudeme.
>
> 		    GNU GENERAL PUBLIC LICENSE, atd. atd.

Toto jsem také četl. Ale chtěl jsem se radši ujistit, poněvadž co kdyby se na
ty videa vztahovaly podobné podmínky jako třeba RedHat... ale to naštěstí
snad nehrozí.

--
Jiří Stavinoha | CMD-SITE | e-Shop CMD-SITE | UNITED PHP-Nuke Czech Edition
CMD-SITE | administrator & webdesigner

e-Shop CMD-SITE (Linux & Open Source) | administrator & webdesigner
e-mail: obchod na cmd-site.net
web site: http://obchod.cmd-site.net

UNITED PHP-Nuke Czech Edition | project co-ordinator & translator
e-mail: php-nukece na cmd-site.net
web site: http://uphp-nukece.cmd-site.net