fresco

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Říjen 14 17:58:13 CEST 2003

ospravedlne ma prosim s nasledujucim mozno pre niekoho
stupid dotazom, ale uz som na pokraji sialenstva rozmlatit
monitor pre sebou.
zaujal ma project Fresco, tak som sa ho rozhodol nainstalovat
pod Gentoo a spustit. co o to, nainstalovat sa nainstaloval
bez nejakych problemov, avsak so spustenim mam problemy.
preboha cim to mam vobec spustit? documents na fresco.org
su asi tak ukecane ako moja par rokov mrtva babka a ani
vsetky hlavy pracovneho kolektivu co tu mam mi neboli schopne
pomoct.

pokial sa to niekomu podarilo niekedy spustit, prosim tymto
v zaujme svojho dusevneho zdravia o pomoc.
dakujem.

--
:
:. stay cool