podivne znaky v Konsole

Ales Rippl ales na einnews.com
Úterý Říjen 14 15:20:10 CEST 2003

Dalibor Straka wrote:

> Tak na tom stroji zkuste prekompilovat kernel a nabootovat z nej.
> Kdyz to pujde, tak je pamet+deska+cpu v poradku. Ale nejsme konference
> o hw.

V tom s Vami naprosto souhlasim. Neni to HW chyba. Deje se to pouze v
konzoli pod KDE (program Konsole). Xterm bezi v poradku.

co me napada:

loccale:

LANG=en_US.UTF-8
LC_CTYPE="en_US.UTF-8"
LC_NUMERIC="en_US.UTF-8"
LC_TIME="en_US.UTF-8"
LC_COLLATE="en_US.UTF-8"
LC_MONETARY="en_US.UTF-8"
LC_MESSAGES="en_US.UTF-8"
LC_PAPER="en_US.UTF-8"
LC_NAME="en_US.UTF-8"
LC_ADDRESS="en_US.UTF-8"
LC_TELEPHONE="en_US.UTF-8"
LC_MEASUREMENT="en_US.UTF-8"
LC_IDENTIFICATION="en_US.UTF-8"
LC_ALL=

xfs bezi

setlocale na mem systemu neni vubec.

nic dalsiho me nenapada. Jsem pod Linuxem tak trochu protoze musim a
dost mi tento problem prekazi v praci.

Neco jsem nasel v archivu konference, ale zadna zmena fontu v konsoli
nepomaha.

Diky za napady.

P.S.: to s tim refreshovanim obrazovky jsem myslel obrazovku konsole kde
si spustim MC a kdyz se pohybuji v adresarove strukture, tak se mi
aktualni adresar prepise pres ten kde jsem byl pred tim.

Ales Rippl