podivne znaky v Konsole

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Říjen 14 17:05:29 CEST 2003

Dňa Ut 14. Október 2003 15:20 ste napísali:

> Neco jsem nasel v archivu konference, ale zadna zmena fontu v konsoli
> nepomaha.
>
> Diky za napady.
>
> P.S.: to s tim refreshovanim obrazovky jsem myslel obrazovku konsole kde
> si spustim MC a kdyz se pohybuji v adresarove strukture, tak se mi
> aktualni adresar prepise pres ten kde jsem byl pred tim.
IMHO odisla jedna zo systemovych kniznic, alebo niekto z kniznic
v kdelibs (kedze chyba je len v konsole). mozno to system po pade
na danom filesysteme neprezil. (stavali sa mi podobne veci ak som mal
ext3 a pad bol dost nestastny). takze odporucam preinstalovat co vas
napadne ze s tym moze suvisiet. ak ani potom nic nepomoze...
bojim sa to vyslovit - ale rovno cely system.

--
:
:. stay cool