fresco

Phill PedroPhill na seznam.cz
Úterý Říjen 14 18:10:34 CEST 2003

Ja to pouzivam a je to uzasna minidistribuce. Trosku nejak nechapu to
nainstalovat pod Gentoo. Ja jsem si vytvoril bootovaci disketu, myslim ze v
distribuci byly bat soubory, ktere pod WIN pripadne DOSem vytvorili disketu, z
ktere ta distribuce paradne nabehla. Potom se necha zkopirovat, prenest na HD
pocitace pomoci prikazu mv2hd, nebo tak nejak.

-Phill