gcc-java vs. JAVA

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Úterý Říjen 14 19:08:58 CEST 2003

Dobrý den,

On Tue, Oct 14, 2003 at 01:26:50PM +0200, Phill wrote:
> Jaky prinos ma gcc-java? Jestli to dobre chapu, tak to prelozi program do
> strojoveho kodu misto toho sileneho interpretovaneho bytecodu?
> To se teda necha prelozit cokoliv, nebo jen nejake programy?
> Melo by to byt i mnohem rychlejsi, kdyz nemusi overovat tuny zbytecnych veci za
> behu?

1. bytecod není šílený
2. za běhu se neověřují tuny zbytečných věcí

Nelíbí se mi když má někdo takové poznámky. Java je interpretovaný
jazyk a z toho vyplývají i některé z jejich vlastností. Komu se
to nelíbí tak ať jí nepoužívá. Snaha převádět bytekód do strojového
kódu je zbytečná. Co by byla Java, kdyby nevytvářela bytekód, ale
strojový kód? No nejspíš by se to hodně podobalo C++ a k čemu
by nám bylo další C++, když už jedno máme? K .....

Takže než se začne pracovat na nějakém projektu musí se nejdříve
zvolit vhodný programovací jazyk...

Když budete chtít jezdit pod hladinou, tak nejspíš v ponorce.
Nebo si rači vezmete loď a budete se jí snažit překompilovat na
ponorku?

          S pozdravem Fuky

--

/************* GNU.CZ Linux.CZ Debian.CZ ***************