propojeni 2(3) siti

Úterý Říjen 14 22:04:25 CEST 2003

On Tue, Oct 14, 2003 at 07:03:41PM +0200, Zettík Marek wrote:
> Zdravím,
> mám linux debian v textovém režimu se 2 síťovkama eth0,eth1.
> co udělat, aby se navzajem v obou sítích viděli (ping, seznam
> počítačů,...) a jedná se o různé OS; od W95 přes XP po MACa

Musite na routeru nastavit pro sitova rozhrani dve ruzne podsite,
gateway na pocitacich nasmerovat na router a na routeru povolit IP
forwarding.

http://www.pslib.cz/pub/linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/Home-Network-mini-HOWTO.html
http://www.pslib.cz/pub/linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/Net-HOWTO.html

--