propojeni 2(3) siti

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Říjen 15 01:01:00 CEST 2003

On Tue, Oct 14, 2003 at 10:04:25PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Musite na routeru nastavit pro sitova rozhrani dve ruzne podsite,
> gateway na pocitacich nasmerovat na router a na routeru povolit IP
> forwarding.

A pro to, aby se jednotlivé počítače navzájem viděly v network neighborhood,
je ještě potřeba nějak vyřešit otázku browsingu, např. zřízením WINS serveru
a zajištěním domain master browseru. Ale to už není nutně záležitostí Linuxu,
více např. viz soubor BROWSING.txt z dokumentace Samby.

                                                             Michal Kubeček