Podivna ztrata disku

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Říjen 14 22:50:36 CEST 2003

On Tue, 14 Oct 2003, Marek Siwek wrote:

> Ahoj,
> instaloval jsem u kamarada linux MDK 9.1 a boot manager je lilo. Vse
> probehlo v poradku. Potom si prestavel pocitac, jenom trosku, a vznikl
> pro me zajimavy problem: linux nevidi disk hda. Je nainstalovany na
> hdd. Bootuje z hda ale hda po spusteni nevidi. Zrovna nemam jeho
> konfiguracni soubor, kdyby byl zajem tak ho nejak sezenu, ale myslim ze
> v tom to neni.

Škoda, že hned napoprvé nenapíšete PŘESNĚ, co ten člověk s tou konfigurací
provedl! Věřte, že i když je tady dost znalých lidí, málokdo dokáže s
popisu "že jenom trošku přestavěl počítač" odhadnout, co se asi tak
mohlo změnit. Potom by se mohlo řešení problému najít jednou odpovědí,
takhle to z vás budou lidé ochotni poradit páčit na šestkrát...

Odhaduji, že se mohlo stát, že si pořídil novou desku, která má třebas
zapnutou podporu pro integrovaný RAID řadič na desce a teď je externí disk
až "další v řadě", takže pomůže nabootovat z CD, spustit rescue režim a
tam ručně změnit fstab tak, aby odpovídal současnému uspořádání.

Trefil jsem se, nebo má moje křišťálová koule opět poruchu???

R.V.