Podivna ztrata disku

Marek Siwek marek.siwek na ei.cz
Středa Říjen 15 16:03:59 CEST 2003

Dne úterý 14 říjen 2003 22:50 jste napsal(a):

> Škoda, že hned napoprvé nenapíšete PŘESNĚ, co ten člověk s tou
> konfigurací provedl! Věřte, že i když je tady dost znalých lidí,
> málokdo dokáže s popisu "že jenom trošku přestavěl počítač"
> odhadnout, co se asi tak mohlo změnit. Potom by se mohlo řešení
> problému najít jednou odpovědí, takhle to z vás budou lidé ochotni
> poradit páčit na šestkrát...
>
> Odhaduji, že se mohlo stát, že si pořídil novou desku, která má
> třebas zapnutou podporu pro integrovaný RAID řadič na desce a teď je
> externí disk až "další v řadě", takže pomůže nabootovat z CD, spustit
> [...]
Ahoj,
omlouvam se za spatne informace.
Puvodni konfigurace zustala stejna, jenom menil poradi zarizeni na ide
kanalech.
Puvodne:
hda: DVD
hdb: suplik s linuxem
hdc: vypalovacka
hdd: hlavni hard.

Nove
hda: hlavni hadr
hdb: DVD
hdc: vypalovacka
hdd: suplik s linuxem

Jinak k zadne zmene konfigurace nedoslo.
V nove konfiguraci je lilo nahrane na hda a v pohode najede, jak linux a
nejake hnusne winy. Ovsem hda chybi.
V prubehu zitrka bych mel sehnat jeho nastaveni lila, ale to je myslim
spravne nakonfigurovane a dmesg.
Zatim diky
Marek

--