gcc-java vs. JAVA

Tomas Konir moje na vabo.cz
Středa Říjen 15 09:00:51 CEST 2003

On Wed, 15 Oct 2003, Petr Stehlik wrote:

> Obavam se, ze jste v krutem omylu. Anebo pouzivate nejake spatne JVM.
>
> HotSpot JVM (JDK 1.3+) je v nekterych algoritmech/rutinach rychlejsi nez
> C++ kod. Myslim, ze jsem to zahledl na abclinuxu.cz.

> Podle autoru HotSpotu by zkompilovany byl pomalejsi nez je ted diky
> optimalizovane kompilaci uzkych mist (hot spotu).

Problem zmineneho clanku je ten, ze autor mirne optimalizoval java kod a
neudelal totez pro C. Pokud se podobna optimalizace udela v C kodu (jedna
funkce je inline), tak jako obvykle je C kod rychlejsi (neco malo
vysledku jsem napsal do diskuse pod clanek). Hlavni problem v pomalosti
javy na PC je obvykle GUI a tam zadny hot spot nepomuze. bylo by nutne
prepsat knihovny.

	MOJE

--
Konir Tomas