gcc-java vs. JAVA

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Říjen 15 08:38:00 CEST 2003

V Út, 14. 10. 2003 v 19:31, Phill píše:
> Stim souhlasim, nicmene rozhodne nejsem jedinny, komu java pripada silene
> pomala a pro "vetsinu" aplikaci pro PC temer nepouzitelna.

Obavam se, ze jste v krutem omylu. Anebo pouzivate nejake spatne JVM.

HotSpot JVM (JDK 1.3+) je v nekterych algoritmech/rutinach rychlejsi nez
C++ kod. Myslim, ze jsem to zahledl na abclinuxu.cz.

> Proto me zajimalo, jak by byl program svizny,
> pokud by se zkompiloval do stroj. kodu.

Podle autoru HotSpotu by zkompilovany byl pomalejsi nez je ted diky
optimalizovane kompilaci uzkych mist (hot spotu).

Petr