gcc-java vs. JAVA

Phill PedroPhill na seznam.cz
Středa Říjen 15 09:05:38 CEST 2003

Precetl jsem si clanek, ale hlavne diskuzi na abclinuxu a muj nazor na javu to
jenom utvrdilo. Mimo jine zde bylo pouzito upravenych knihoven javy (kvuli
rychlosti:), c kod nebyl optimalizovany pro procesor, atd...
http://www.abclinuxu.cz/clanky/ViewRelation?relationId=43730

Ja nikomu jeho nazory neberu, ale me prakticke skusenosti jsou jake jsou.
Zkuste si sami napsat maly program v ruznych jazycich.

Rad bych ale ukoncil tento maly flamewar.

-Phill