gcc-java vs. JAVA

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Říjen 15 18:05:54 CEST 2003

On Wed, Oct 15, 2003 at 09:10:30AM +0200, Petr Stehlik wrote:

> cetl jsem to.

> ale to se prece uz davno stalo - AWT/Swing/SWT.
>
> Ja dneska vidim hlavni problem Javy v Microsoftu. To, co je na vetsine
> PC, ma sice nazev JVM, ale je to stary bugovy shit, ktery deformuje
> nazor lidi na aktualni stav Javy.

Nedokazu nereagovat:
<spekulace>
Ale to je snad strategie M$. Vytvori nekompatibilni
javu, lide si o tom zacnou myslet sve a pak se objevi C#.
</spekulace>

Proklinam M$ a IBM za to ze vymysleli "jejich" JVM. Kez by vsichni pouzivali
jen tu od SUNu. Aplikace napsane pro IBM WebSphere proste nebezi na tomcat
ach jo ;-(. A uz vubec nepobezi na M$ IIS. Ja >>programator<< chci vytvorit
program, ktery pobezi vsude. Pak ho mohu "venovat" komukoliv a ani on ani
ja se nemusime starat na cem to pobezi.

Tak to jsem si zase vylil zlost na IBMaky. Snad to neni moc off topic.

-- Dalibor Straka