gcc-java vs. JAVA

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Říjen 15 09:21:11 CEST 2003

	Ale jdete - optimalizaci provadi JIT, stejne jako to muze provest treba GCC pri statickem prekladu (pokud si pamatuju, tak "optimalizace", o kterou se otirate byla pouze ve vypusteni synchronizace). A pokud se jedna o adaptivni JIT, pak mi dokazte (prosim matematicky!), ze staticky preklad bez profilovacich znalosti (sebranych realnym provozem) je vykonejsi nez ten adaptivni... - fakt, chci to videt!

	A stejne jako HW bez aplikaci je hromada srotu, tak prog. jazyk je dobry akademicky pokus, ale teprve programming environment z nej dela uspesny nastroj - kde je perl, python, C++, Java apod. na strane jedne a jazyky jako Pascal (nemyslnim Delphi, ale Pascal alespon trochu podobny Wirthovu modelu), Eiffel, Modula, Ada na strane druhe? Specificka nasazeni ano OK, ale bezny provoz...?

PS: Ja nerikam, ze Java je jiz nyni natolik optimalni, ale ma moznosti v budoucnu, rychlost Ccka uz vesmes navysime jen hrubym HW vykonem (do toho si pripocitejte treba rozsireni instrukcniho slova, vyssi takt, vice registru, dynamicke premapovani registru, pipelining apod. - vse se deje v HW), nikoli kompilatorem...