gcc-java vs. JAVA

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Říjen 15 11:36:30 CEST 2003

On Wed, Oct 15, 2003 at 09:21:11AM +0200, Pavel Janoušek wrote:

 Prvne bych rad upozornil na zalamovani radek v mailu.... :-)

>  Ale  jdete   -  optimalizaci  provadi   JIT,  stejne  jako   to  muze
>  provest  treba  GCC  pri   statickem  prekladu  (pokud  si  pamatuju,
>  tak  "optimalizace", o  kterou  se otirate  byla  pouze ve  vypusteni
>  synchronizace). A  pokud se  jedna o  adaptivni JIT,  pak mi  dokazte
>  (prosim matematicky!), ze staticky preklad bez profilovacich znalosti
>  (sebranych  realnym provozem)  je  vykonejsi nez  ten adaptivni...  -
>  fakt, chci to videt!

 Jde o  to kona-li se  beh bezne  Java aplikace pouze  v optimalizovanem
 vysledku prekladu  (jako treba u  GCC) a nebo  je tam jeste  neco navic
 jako treba nejaky memory mamagment.

 IMHO tim  vecnym obhajovani  rychlosti u Java  veci jeji  zastanci Jave
 vice skodi  nez neco jineho. V tom jazyce (doufam) jde o i neco jineho
 :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>