Compaq Proliant ML350 + linux management

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Říjen 15 12:12:00 CEST 2003

Zdravim,

ma niekto uspesne sprevadzkovany nejaky monitorovaci nastroj?
pouzivam debian woody, takze som hladal nieco podobne:
http://h18023.www1.hp.com/support/files/server/us/locate/86_1120.html

ProLiant Support Pack for Red Hat Linux 7.3
A Collection of SNMP Protocol Tools from UC-Davis for Red Hat Linux 7.3
Compaq Storage Agents for Linux
atd.

ma s tym niekto skusenosti? CDckova verzia SmartStart nie je velmi
pouzitelna, pokial je server v plnej prevadzke ... vyriesi to SNMP?

(pred 2 tyzdnami na tom serveri odisiel jeden SCSI disk ... keby sa to
nejak monitorovalo, mohlo by sa na chybu prist skor, pretoze nejaky
monitorovaci agent by to vopred oznamil)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE