Compaq Proliant ML350 + linux management

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Středa Říjen 15 15:00:56 CEST 2003

On Wed, 15 Oct 2003, Peter Mann wrote:

Zdravim.

> ma niekto uspesne sprevadzkovany nejaky monitorovaci nastroj?

Ma ten server iLO? Ak ano, tak by sa to dalo vyuzit presne pre tvoj ucel.
Co sa tyka toho softwaru od HP, tak som skusal verziu pre UL 1.0. Je to
celkom dobre napisane, pretoze ked instalator zistil, ze nema modul do mojho
jadra, tak si sam skompiloval novy modul.
Ohladom debianu, bohuzial neviem ako velmi sa lisi struktura v etc od
redhatu alebo UL, ale okrem tohto adresara je to dost nezavisle na zvysku
systemu. Takze by som volil verziu, ktora by mala zhodne glibc a gcc ako
tvoj debian a pripadne nezrovnalosti v skriptoch sa daju upravit rucne.

				jano