Podivna ztrata disku

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Říjen 15 16:07:38 CEST 2003

> Nove
> hda: hlavni hadr
> hdb: DVD
> hdc: vypalovacka
> hdd: suplik s linuxem

Tedy nechci vam do toho kecat, ale ja bych dal tu vypalovacku jako slave a
HDD jako master. V pripade, ze tam ten suplik nebude, bude vypalovacka
fungovat i jako "standalone slave".

> Jinak k zadne zmene konfigurace nedoslo.
> V nove konfiguraci je lilo nahrane na hda a v pohode najede, jak linux a
> nejake hnusne winy. Ovsem hda chybi.

Ty winy se nehrajou odkud? Z hda nebo supliku? To ze najede lilo (vcetne
second stage) zarucuje, ze ten disk je pripojeny a funkcni. Jestli ho
kernel nedetekuje, je nekde neco dost spatne.

Muzete poslat (alespon relevantni casti) dmesg po bootu?

-- Honza Houstek