Podivna ztrata disku

Petr Vejsada (zavinac tecka) daemon.svoboda.cz na pedro.svoboda.cz
Středa Říjen 15 16:23:14 CEST 2003

Dne st 15. října 2003 16:07 jste napsal(a):
> Ty winy se nehrajou odkud? Z hda nebo supliku? To ze najede lilo (vcetne
> second stage) zarucuje, ze ten disk je pripojeny a funkcni. Jestli ho
> kernel nedetekuje, je nekde neco dost spatne.

Mam podobnou zkusenost:

hda - compact flash
hdb - normalni disk
hdc - normalni disk
hdd - cd-rom

ten hda mi odesel, tak jsme koupili jiny compact flash (jen takovy adapter,
 do ktereho se strci CF karta. A od te doby, at jumperuju jak jumperuju,
 nejlepsi ceho dosahnu (krome zatuhnuti) je to, ze neexistuje hdb. Uz ve
 vystupu z dmesg zadny hdb proste neni. Kernel 2.4.19. Neco je opravdu
 spatne, asi to bude neco v kernelu, neb kdyz nabootuji DOS, jsou videt
 vsechny disky spravne. I BIOS o nich vi.

--
Zdraví
Petr Vejsada