squidGuard

Petr Dolezal pedo na atlas.cz
Středa Říjen 15 16:32:27 CEST 2003

Pokousim se rozchodit redirector proxy serveru.

Proxy: Squid 2.3.STABLE4-10 resp. Squid 2.4.STABLE6 (tedy na dvou serverech)
Rediredtor: squidGuard-1.2.0

Pri spusteni Squidu se v logu redirectoru objevuje chybova hlaska
"domainlist empty, removed from memory". Kde by mohl byt problem?
1. V DB? Mam nainstalovanou Berkely DB verze 2.7.7.
2. V pravech na soubor/y nebo adresare redirectoru?
DB blacklistu se vytvori bez chyby - aspon na prvni pohled.

V instalacnim manualu redirectoru je uvedeno:
"You need a version 2.X of the Berkeley DB library installed on your system."
V newsech zase pro verzi 1.2.0 zase: "Added support for Berkeley DB version 3.2.X."

Pokousel jsem redirector zprovoznit s Berkely DB verze 3.2.9, ale to mi havaruje uz pri
spusteni "configure" redirectoru.

Poradte prosim.
Diky Petr

Nemáš komu říct, že jsi fakt dobrej? Volej kolej! Až 600 SMSek a 4 hodiny volání zdarma. http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=37569