vmware

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Říjen 15 16:47:13 CEST 2003

> Mate niekto skusenosti s VMware?

  Ano, od verze 3.x se vsema.

> Aky je vykon ?

  Vykon je velmi dobry, ale uvazujete-li o tom, ze v obou prostredich
budete vazne pracovat, me doporuceni zni cim vice pameti tim lepe. Ja
jsem to zkousel s W2K na 0.5GB, nic moc. Potom na 0.75GB, lepsi, ale
stale nic moc. Potom jsem tam dal 1GB a prace v obou systemech byla
bezproblemova.

  Pod pojmem prace, znamena pracovat s programy ...

  - Linux - OpenOffice
          - g++, ViM, Emacs,

  - Windows - MS Office
            - Delphi

  ... a to tak, ze pokud kliknu na listu a chci se na chvili podivat do
VMWare, necekam nekolik vterin nez se mi to ze swapu nasype do pameti a
potom zobrazi. Ve vyse uvedenem slozeni jsem s VMWare pracoval jako s
jakoukoli jinou nativni aplikaci pro Linux (co se rychlosti tyka) a
neustale jsem stridal to co pouzivam.

  Jinak procesor byl P4 2GHz a cim vice pameti, tim lepe. Chcete-li si
ve W2K zahrat hry, vytvorte si tam HW profil a ten vyuzijte pro WMVare a
pro boot W2K bez Linuxu. I kdyz musim rict, ze vetsina rozumnych her
(Enemy Territory, ...) bezi na Linux mnohem lepe nez pod W2K (alespon s
GeForce FX 5200 MX), ale to uz je mimo tema.

--
Robert Vojta