vmware

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Říjen 16 08:43:56 CEST 2003

Dňa St 15. Október 2003 16:47 ste napísali:

>   Jinak procesor byl P4 2GHz a cim vice pameti, tim lepe. Chcete-li si
> ve W2K zahrat hry, vytvorte si tam HW profil a ten vyuzijte pro WMVare a
> pro boot W2K bez Linuxu. I kdyz musim rict, ze vetsina rozumnych her
> (Enemy Territory, ...) bezi na Linux mnohem lepe nez pod W2K (alespon s
> GeForce FX 5200 MX), ale to uz je mimo tema.
pockat....
ale predsa vmware nepodporuje opengl? alebo ano? mne sa nic takeho ako
zahrat si hru nepodarilo. ako je to teda? :-O

--
:
:. stay cool
:..			Aben Siatris
:..			aben na webcom.sk
:.:
:.: www.WebCom.sk
:.: www.LaMonde.net
:.: www.HOWTOlinux.info
:.: www.SATANICMASS.info
:
--- Gentoo binutils: /usr/bin/sex
:.: "You aren't my father!" screamed the piano playing DARPA contract
:.: monitor as the satanic dirty old man tongue slashed her juicy
:.: vestibule and squished his rapidly dwindling stick shift into her
:.: ravenous navel.