podivne znaky v Konsole

Peter Luciak luciak na host.sk
Středa Říjen 15 19:56:12 CEST 2003

Zdravim,

On Tue, Oct 14, 2003 at 11:09:40AM +0200, Ales Rippl wrote:
> Po vypadku proudu se mi zacaly objevovat v konzoli ctverecky misto znaku
> (nahodne). Hlavne v man a mc. MC je cele oramovane temito ctverecky a
> obrazovka se nejak podivne refreshuje, to znamena ze aktualni adresar se
> pise pres sebe a neprekresluje se. Pouzivam KDE 3.0 na RedHatu. V text
> modu to nedela.

	Presne toto iste sa stalo aj mne! Ale na Debiane s UTF8, tiez v
Konsole. Stalo sa mi to po niektorom z upgradov (pouzivam unstable).

avalon:c:~$ locale
LANG=en_GB.UTF-8
LC_CTYPE="en_GB.UTF-8"
LC_NUMERIC="en_GB.UTF-8"
LC_TIME="en_GB.UTF-8"
LC_COLLATE="en_GB.UTF-8"
LC_MONETARY="en_GB.UTF-8"
LC_MESSAGES="en_GB.UTF-8"
LC_PAPER="en_GB.UTF-8"
LC_NAME="en_GB.UTF-8"
LC_ADDRESS="en_GB.UTF-8"
LC_TELEPHONE="en_GB.UTF-8"
LC_MEASUREMENT="en_GB.UTF-8"
LC_IDENTIFICATION="en_GB.UTF-8"
LC_ALL=

	Ak niekto na nieco dojde, tak nech to sem pls posle.

bye
c.
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
luciak (at) host . sk 		jabber://cuc0@jabber.sk

Všetci chcú tvoje dobro. Nenechaj si ho vziať.
                                             -- S.J. Lec